time flies

9 mei 2017 - Kaapstad, Zuid-Afrika

'Time flies when you're having fun.'

Al ruim twee weken zijn voorbij gevlogen en er begint nu eindelijk een beetje regelmaat in de dagen te komen. De dagen zijn hier kort want om 18.00 uur is het al donker. Stage is erg leuk. Ik leer de Afrikaanse taal steeds beter te begrijpen en heb zelfs al wat lessen gegeven. Eva en ik zijn druk bezig met de organisatie van de grote rekendag. Vandaag hebben we (in het Engels) de briefing gehouden voor alle leraren van de school. Dat was best spannend, maar de leraren waren enthousiast. Ook heb ik vandaag zonder begeleiding gymles gegeven aan de meisjes, omdat de groepsleerkracht slecht ter been is en de hulpmoeder niet aanwezig kon zijn. Het was erg leuk en ik word nog steeds erg blij van het enthousiasme van de kinderen. Vanavond zijn we naar de hogere school geweest waar onze gastvrouw les geeft. Er was een kooroptreden van zowel de Wynberg boys school als de Wynberg girls school. Het was een schitterend optreden en ik heb er erg van genoten. Nu ga ik snel slapen want morgen moet ik weer vroeg op.

Lieve groetjes,

Ilona.

1. Eric:
    10 mei 2017
    Dat is het eerste wat opvalt als je geniet, dat de tijd dan voorbij lijkt te vliegen.
    Gelukkig heb je nog een hele tijd voor de boeg.
    Leer ze, les ze en geniet.
    Groetjes en liefs,
    Eric.