Follow the sun

2 juli 2017 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Hi there!

De helft van de vakantie zit er alweer op en nog maar een week te gaan. Morgen starten we met onze tour langs de garden route. Ik kijk er ontzettend erg naar uit! (het schijnt op sommige plekken wel 30 graden te kunnen worden :D!) In mijn vorige blog vertelde ik dat ik walvissen zou gaan spotten tijdens een boottocht. Dit was de gaafste boottocht die ik ooit mee gemaakt heb. We hebben zes walvissen gespot en een zeehonden kolonie van dichtbij kunnen bekijken. Het geluk kan ons niet op. Ons nieuwe huisje is top en erg gezellig met z'n vieren. Woensdag hebben we Julia's verjaardag gevierd en zijn we lekker uit eten geweest. Vrijdag was het mijn beurt om jarig te zijn en hebben we gezellig bij ons met z'n allen gegeten en zijn we samen uit geweest. Het was een super leuke avond en ik had me geen betere verjaardag kunnen wensen. Bedankt dames! Iedereen nog bedankt voor alle lieve berichtjes en felicitaties. Tot gauw.

Liefs,
Ilona <3

1. Henry:
    2 juli 2017
    Volgens mij heb ik van dat walvisspotfilmpje gezien.... Kan dat? Zag er geweldig uit. Zo bijzonder! En nu het slotstuk. Op SAFARI! Hopelijk zien naast de olifanten, die er daar nog veelvuldig schijnen te zijn (las ik), ook ander bijzonder groot wild. Veel plezier deze laatste week.
  2. Eric:
    3 juli 2017
    Nog een mooie laatste week!
    Groetjes.
  3. Katja:
    3 juli 2017
    Hoi Feestbeest,
    Wat was het leuk on jou en je vriendinnen even te spreken via face-time. Nog een fijne week daar in Afrika,ik hoop dat jullie ook nu veel geluk hebben en veel dieren spotten. Tot gauw in het zonnige Nederland.
    Knuffel en kus van Katja.
  4. Ellen:
    4 juli 2017
    Maak er samen nog maar een paar too dagen van met elkaar