Miss Krul time is over: vakantie!

23 juni 2017 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Hi there!

Vandaag heb ik afscheid genomen van de lieve year 3 kinderen. Al hoewel ik maar kort bij deze klas ben geweest, heb ik vooral deze laatste week toch wel een band met de klas gecreëerd. Ik heb deze week een hele dag alleen voor de klas gestaan en veel les gegeven. Ondertussen ben ik de afgelopen week al bekroond tot 'miss Cool' en werden de kinderen super blij als ze hoorden dat het 'miss Krul time' was. Nooit heb ik gedacht zoveel te kunnen leren in drie weken. Ook hier heb ik mij laten beoordelen en ik heb van mijn mentrix een uitmuntend gekregen met opnieuw veel lovende woorden. Over een half uur verlaten Eva en ik ons tuinhuis om gezellig de rest van de tijd met Noortje en Julia in een appartement te verblijven. Vanaf vandaag begint onze vakantie waarin we vast nog veel gaan beleven. Morgen nemen we afscheid van ons vorige gastgezin met een braai en gaan we onze huurauto ophalen. Maandag gaan we een (met dank aan Eva gratis!!!) boottocht doen om walvissen, dolfijnen, zeehonden en haaien te spotten. Ik kijk nu al uit naar onze volgende avonturen!

Liefs,

Ilona.

1. Joke:
    23 juni 2017
    Ilona , wij genieten van je verhalen! Wat heb jij daar een fantastische tijd. Heel veel fun met je vriendinnen tijdens jullie vakantie.
    Groetjes van Bert en Joke
  2. Henry:
    23 juni 2017
    Superdesuper. COOL juffie! Dat pakken ze je niet meer af miss Krul Cool! Hoop dat je de komende dagen nog prachtige ervaringen gaat meemaken. Xxx
  3. Eric:
    Hoi Ilona,
    Proficiat met je mooie (en vast verdiende) beoordeling.
    Geniet van de lekkere braai en daarna jullie vakantie.
    En natuurlijk veel succes bij het spotten van de grote vissen.
    Groetjes en liefs,
    Eric.
  4. Ellen:
    23 juni 2017
    Geniet er met elkaar maar lekker van
    Hopelijk kunnen jij en eva na de boottocht wat van jullie bucket list afstrepen
    Drukkie van mij
  5. Katja:
    24 juni 2017
    Lieve Ilona,
    Wauw ik hoop dat jullie veel van die mooie dieren gaan spotten en je er mooie foto's van kan maken. Dat is een mooie tocht die jullie gaan maken! Fijn dat je een goede stage hebt gehad en je nu nog even vakantie hebt samen met de andere meiden! Geniet ervan en maak er nog een mooie tijd van samen. Dikke knuffel Katja en een zeehonden groet van Roef. (die gisteren ook heerlijk heeft gezwommen in het kleigat )