Parkrun en Surfles

29 april 2017 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Goedemorgen vanuit een zonnig Kaapstad,

Vandaag heb ik meegedaan aan de 5km park run die elke zaterdagochtend om 08.00 uur van start gaat. Het was een zwaar parcours met veel hellingen maar ik heb het volgehouden. Eergister zijn we vroeg opgestaan om de tafelberg te beklimmen. We hebben hem voor de helft beklommen en ik ben zeker van plan om nog een keer tot de top te gaan. Verder zijn we gister gezellig met z'n zessen met de hop on hop off bus wezen touren. We hebben het vogelreservaat bezocht en zijn gestopt langs zee om een hapje te eten (SUSHI!). 'S avonds weer lekker 'gebraait' en een leuke Afrikaanse film gekeken. Over een kwartiertje vertrekken we naar Muizenberg om daar onze eerste surfles te nemen. Wel eng want er kunnen haaien zwemmen. Ik heb er zin in.

Lieve groetjes,

Ilona.

1. Opa en Oma Masselink:
    Hallo Ilona,
    Dit zegt Opa, Klein, klein krulletje wat maak je weer veel mee, wij vinden het heel erg fijn voor je, geniet ervan en pas goed op jezelf.
    Dikke knuffel van ons, Opa en Oma
  2. Eric:
    Nice!!
  3. Ilona:
    Hoi Opa en oma,
    Bedankt voor jullie leuke reacties! Ik zal goed op mezelf passen.

Liefs,
    Ilona
  4. Henry:
    29 april 2017
    Lekker bezig, Ilona! Wat sportief 's ochtends vroeg een flink parcours rennen. Doe ik je niet na ;-). Surfen met/tussen de haaien. Klinkt spannend. Gelukkig zijn de meeste haaien niet gevaarlijk..... Toch maar oppassen maar waar niet. Lekker blijven genieten!
  5. Katja:
    30 april 2017
    Haai haai Ilona,
    Gaaf hoor wat je daar allemaal doet, nu nog lekker genieten en maandag begint je stage. Wat zal het vogelreservaat ook leuk geweest zijn met zoveel kleurige vogels.
    Dat surfen krijg je vast nog onder de knie de eerste pogingen zien er veelbelovend uit!
    Veel liefs,
    Katja.