Kaap de Goede Hoop en Boulders beach

1 mei 2017 - Kaap De Goede Hoop, Zuid-Afrika

Hoi Allemaal,

De dagen vliegen hier voorbij en inmiddels is er toch echt een eind gekomen aan een lange week vakantie. Zoals je misschien al hebt gezien zit de eerste surfles erop. Het was een geweldige ervaring. We hebben nog drie lessen tegoed waar ik nu al naar uit kijk. Vandaag was het workers day in Kaapstad dus de kinderen waren vrij. Morgen heb ik mijn eerste stagedag op de Simon van der Stel school. De afgelopen dagen hebben we weer veel meegemaakt. Gisteren zijn we uitgenodigd bij Amber en Silke voor een echte Afrikaanse braai. We hebben erg veel gegeten en het was super lekker! 'S avonds zijn we de stad in gegaan om wat te drinken bij the beerhouse. Vandaag zijn we met de uber naar het meest zuid-westelijke puntje van Afrika geweest: Kaap de Goede Hoop. De weg ernaar toe was adembenemend. Het was een soort natuurreservaat en er was weinig sprake van toerisme. Na onze tocht zijn we verder gegaan naar Boulders beach: de plek waar je kan zwemmen en zonnen met pinguïns. Het strand was hier heel erg mooi en windstil. Ik heb weer genoten van de afgelopen dagen en ben benieuwd hoe mijn eerste stagedag zal zijn.