Woensdag

27 april 2017 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Hoi Allemaal,

Vandaag zit ik lekker in de zon deze blog te typen. Gisteren hebben we heel wat meegemaakt, wat ik jullie graag wil vertellen. We hebben keurig onze wekker gezet om 09.00 uur zodat we bezig konden met onze verslagen. We wisten dat het vandaag een regenachtige dag zou worden: 's middags kwam de regen met bakken naar beneden vallen. We hebben een mooie natuurfilm gekeken over de tafelberg en  zijn nog even naar de winkel geweest voor boodschappen. We hebben vanavond zelf gekookt. Na het eten zijn we naar de open air cinema geweest in Kirstenbosch. Wat gaaf was dit om mee te maken! Film kijken op een ligstoeltje onder de sterrenhemel met uitzicht op de tafelberg. Een waar sprookje. Na de film zijn we afgezet door ons gastgezin in de longstreet: dé barstreet van Kaapstad. We hebben prinsjesnacht gevierd in een pand speciaal voor Nederlanders. Het was leuk om te zien dat er ook mensen van andere landen een kijkje kwamen nemen en ik heb met veel van hen gesproken. Het was een leuke dag die pas in de late uurtjes werd afgesloten door een ritje met de uber. Vandaag staat het beklimmen van de tafelberg op ons programma. Ik kijk er nu al naar uit!

Lieve groetjes,

Ilona.

1. Henry:
    27 april 2017
    Topavond zo te horen! Doe je goed.
  2. MathijS:
    Veel plezier vandaag
  3. Ingrid Blankert:
    27 april 2017
    Wat een ervaring Ilona!!!
    Heel veel plezier, geniet ervan.
    Liefs, Ingrid
  4. Ellen:
    28 april 2017
    Wat heerlijk. Fijn hoor
    Wel een beetje late reactie ha ha
  5. Henry:
    29 april 2017
    Tis alweer weekend! Koud maar de zon schijnt hier. Jippie. Hoe was het beklimmen van de Tafelberg? En ben je al gestart met lesgeven.