rollercoaster

20 mei 2017 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Goedemorgen!

De afgelopen dagen zijn erg hectisch geweest en we hebben weer ontzettend veel beleefd. Ondanks dat we dit keer ook de andere kant van Kaapstad hebben gezien, was het een geweldige week. Eva en ik zijn woensdag hals over kop naar het concert van Justin Bieber geweest. We hadden erg mooie plekken en het optreden was de moeite waard. Donderdag hebben we een heerlijke avond gehad bij Amber en Silke thuis. We hebben gezellig samen gegeten en stiekem merkte ik dat het bidden voor het eten al bijna een gewoonte is geworden hier. Best wel gek dus dat het die avond niet hoefde. Na het eten hebben we een leuke film gekeken en zijn we naar huis gegaan. Vrijdag was onze vrije dag en zijn we wezen kajakken. Een super leuke ervaring, maar wel erg pittig op de ruige zee. Na het kajakken zijn Eva en ik een hapje gaan eten en naar de 'fire jam' op het Clifton strand geweest. Een leuke sfeer met veel lichtjes en een paar vuurdansers. Helaas heb ik waarschijnlijk van de vele knuffels die ik op stage krijg een griepje opgelopen. Hopelijk zet het niet door. Vandaag staat er weer surfen op de planning en morgen gaan we de Lionshead beklimmen. Nog een weekje verblijven we in het gastgezin en dan verhuizen wij naar een wijk genaamd plumstead. Helaas zullen we dan ook al afscheid moeten nemen van de kinderen op de Simon van der Stel school. Op de International school of Capetown zal ik grade 3 krijgen. Deze school is een private school dus heeft al veel meer faciliteiten. Ik ben benieuwd hoe dat gaat worden.

Liefs,

Ilona.

1. Eric:
    20 mei 2017
    Erg leuk om steeds jullie belevenissen te lezen, volgen.
    Krijg de indruk dat je na deze stage eerst vakantie moet nemen om weer bij te komen van dit actieve leven.
    Liefs Eric.
  2. Ellen: