Verhuizing #1

28 mei 2017 - Kaapstad, Zuid-Afrika

De afgelopen dagen ben ik erg druk geweest. Vrijdag zijn Eva en ik nog een keer naar de bo-kaap geweest. Hier heb ik Afrikaanse malvapudding geproefd. Erg lekker! Ook zijn Eva en ik gezellig uit eten geweest. Zaterdagochtend stond ik om 07.00 uur klaar om de tafelberg te beklimmen. Samen met Danie en nog drie andere mensen van de kerk zijn we naar boven gegaan. En ja, ik zal het nu dan toch eindelijk eerlijk moeten toegeven:  ook hier in Kaapstad kan het ondanks het tekort aan water erg hard regenen. De hele weg naar boven toe regende het, maar dit gaf wel iets extra's aan de klim. Als een bezopen kat heb ik na anderhalf uur de top bereikt. Tot mijn verbazing trokken de wolken weg en werden we beloond met weer een prachtig uitzicht. 's Middags zijn Eva en ik met Amber en Silke naar een voetbalwedstrijd gegaan van Ajax cape town. Erg leuk om mee te maken en ondanks de matige voetbalwedstrijd was de sfeer onder de fans geweldig! Zaterdagavond zijn Eva en ik verhuisd naar ons tweede adres. Ook deze avond was ik weer blij: sushi als avondeten! Vandaag zijn we naar twee marktjes geweest. Een was binnen en de ander was buiten. Het was erg gezellig en Eva en ik hebben een henna tattoo laten zetten. Het was een super leuk weekend!