Stamppot zuurkool en erwtensoep

17 juni 2017 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Hello!!

Even weer een update vanuit het (op dit moment) zonnige Kaapstad. De storm is gelukkig voorbij, en na regen komt zonneschijn! Helaas is de zon alweer langzaam aan het ondergaan en zal het over een kwartier alweer donker zijn. Dit is wel een van de nadelen aan de winter in Kaapstad. Gelukkig is Kaapstad een wereldstad en is er altijd wat te beleven. Stage gaat erg snel, en ik heb al best veel les kunnen geven. De man van mijn mentrix geeft vaak extra eten mee. Zo heb ik de afgelopen week al kunnen genieten van een heerlijk kopje erwtensoep en stamppot zuurkool! Nog een weekje en dan zit onze stage en het verblijf in het tuinhuis er alweer op. We verhuizen vervolgens naar Claremont samen met Noortje en Julia. Ook krijgen we dan onze huurauto, erg spannend! Gisteren was het Youthday en waren we vrij. We hebben onze laatste surfles gehad en zagen zelfs een zeehond om ons heen zwemmen! Ook zijn we met z'n zessen naar een wijnproeverij in Stellenbosch geweest. Erg gezellig! Vandaag heb ik weer meegedaan aan de parkrun en dit keer heeft Noortje gezellig met me meegedaan. Ik kijk uit naar onze 4-daagse rondreis maar verlang stiekem ook wel een beetje naar de lange Nederlandse zomerdagen. Maar wees niet bang, wij vermaken ons hier nog prima!

Liefs,

Ilona.

1. Henry:
    17 juni 2017
    Bijna laatste stageweek!!!??? Wat vliegt de tijd. Hopelijk gaan jullie nog wilde dieren spotten in de resterende vrije tijd.
    Stamppot en snert....Lekker maar tis hier hoogzomer. Lekker lang licht en lekkere temperaturen. Hou je dus tegoed. Fijne tijd daar nog. Lieve groet van ons.
  2. Ellen:
    17 juni 2017
    Ja het gaat snel
    Maar jij hebt nog een paar leuke weken te gaan
    Have Fun
    Liefs
  3. Katja:
    19 juni 2017
    Lieve Ilona,
    De tijd gaat zeker snel, dat merken wij hier ook! Maar nog lekker blijven genieten daar en straks heb je veel te vertellen. Ik kijk uit naar je komst en ons dagje samen shoppen. het tafeltennisspel ligt op ons te wachten en Roef in de aanslag voor het balletje! Geniet daar nog van het mooie Afrika. Een dikke knuffel vanuit het zonnige en heel warme Hengelo.